Tacx Satori

Jag har länge tänkt jag ska skaffa en trainer och bestämde mig nu att efter jul är det dags! Men då fick jag inte tag på den modellen jag ville och sen blev de inte av, sen hörde jag om klubbkomps som skulle sälja sin begagnad. Check! Bra! Då kan jag börja med den och se om jag gillar det!
 
Försökte få på ett trainerdäck på cykeln och cykeln på trainern med det gick åt skogen i tisdags. Igår kväll hade jag samlat nya krafter och lite råd och det var ju inga problem. Var ju inga fel på grejerna som jag trodde, utan bara mitt tålamod. Nu är jag i alla fall väldigt nöjd. Man tvingats lära sig saker när man inte har sambo/vänner/kunniga i närheten.. =)
 
Nu är det iaf på plats, dock inte invigt än. Kändes konstigt att lyfta ner cykeln från väggen, den hängde ju så fint där. Vad ska jag nu ha på väggen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0