Torsdagkväll med vänner, bad och grillning

I torsdags kom några vänner ut som inte kunde komma på midsommarfesten. Hanna och Henke, Jocke och Sara med hunden Corda. Hanna har jag känt sen hon föddes ett år efter mig och hon känns nästan som en syster. Jocke har jag känt i över tio år, och han ringer jag alltid när jag behöver hjälp med nåt. :P
 
Kul att få en chans att bjuda ut dem! Vi hade tänkt bad och kubb. Men bara Hanna och Emi som badade ordentligt. Jag och Sara och Corda stod i strandkanten och mesade oss medan de andra hängde på bryggan.
 
Sen kom ju givetvis regnet lagom till vi skulle äta. Det var inte kallt ute och vi bestämde oss för att sitta ute ändå, på uteplatsen under tak. Det blev himla mysigt. Gott med grillat och härliga samtal, såväl före som under och efter maten. Rebecca och Micke var ju kvar och passade väldigt bra in i gänget. Senare flyttade vi in i vardagsrummet och Patrik provade även den öppna spisen. Varmt och mysigt blev det! =)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0