Trött tröttare tröttast

Jag känner just nu om allt bara rasar omkring utan att jag har någon kontroll. Inte för att det faktiskt rasar, egentligen är det nog tvärt om. Egentligen är allt nog saker och ting på väg åt helt rätt håll. Jag ska bara sätta igång den där stora tunga kulan så rullar det nog på utan att kräva för mycket energi sen. 

 

Men just denna och förra veckan har jag känt mig helt färdig. Jobbsökande och Berlin maraton har nog tagit mer energi än jag trodde. Det känns som om jag haft sånt himla tempo på sistone och hunnit med så mycket, men sen så bara tog det slut. Nu i helgen blir det Österlen i helgen med hav, vandring, vänner och god mat. Det är precis det jag behöver just nu! Samlar ihop mig och laddar med energi, för att återigen vara mig själv nästa vecka!

 

 

 

Vi ska iväg med samma gäng som vi alltid åker till Österlen med varje höst. Åh vad jag längtar! Här är två bilder från förra året:

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0