Ingen cykelvasa och ingen Vätternrunda

Nu har jag bestämt mig för att inte anmäla mig till Cykelvasan och inte till Vätternrundan 2014. Vansbro triatlon velar jag kring... Det känns tomt och konstigt det känns att ha så få lopp att se fram emot nästa år. Det är ju så kul på tävlingar, så härlig stämning och underbar energikick!
 
Jag har tvingat mig att prioritera. Jag har kommit med Team Rynkeby och vi ska lägga 7-8 dagar på att cykla till Paris. Det är ju riktigt kul, verkligen ett spännande äventyr att se fram emot!  Varenda timme och varenda peng som jag brukar lägga på andra träningar och tävlingar kommer att behövas i detta projekt. Semesterdagarna är begränsade, så de få som blir kvar efter Team Rynkeby (och kanske några dagar i Paris efter) vill jag använda till att vara i Kuggeboda med Emi och Patrik. 
 
Men Göteborgsvarvet är jag anmäld till i alla fall! Ser fram emot att åka dit och umgås med mamma, bror, Mia Kromnow och andra träningsvänner! Det ska verkligen bli kul!
 
 
Detta är jag. Precis såhär känner jag mig! Glad med frustrerad! Vill ju göra allt!
Ritad av min fina vän Elna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0