Barncancertrampet

I lördags var vi nere i Jönköping och anordnade barncancertrampet, sista eventet ihop med Team Rynkeby Jönköping. Var inte så sugen när jag gick upp vi halv sex eller nåt, men väl där så försvann alla såna tankar. Fina fina laget, så roligt det var att träffa alla igen! Loppet var blött till en början men slutade i sol, och det var 82 tappra cyklister som tog sig runt antingen 40 km eller 20 km. Jag stod och hejade och pekade folk på rätt håll och berättade att det snart var depå. Fin-depå till och med, inne på Gårdsrosteriet!

Efter alla var i mål och vi plockat ner allt så satt vi länge på en resaturang och åt och snackade. Sjutton vad jag saknar det här gänget och vad det har ryckt i fingrarna att skicka med en ansökan till nästa år igen! Nu har sista dagen varit och hela 19 pers från vårt lag kommer att köra igen, varav 2 i det nystartade Team Rynkeby Älmhult och 3 i det nystartade Team Rynkeby Halland. Resten i Jönköping igen, men världens bästa Brian som lagkapten igen. Åååå. All lycka till med det kommande årets äventyr! Jag kommer att hälsa på någon gång på träning eller läger! Och hoppas vi kan ses och cykla ändå! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0