Det finns hopp efter stadsloppet!

Karolina var ju här och hälsade på härom helgen, och mailade mig några bilder efter. Jag har blivit sämre att fota på sistonde, pallar inte bära runt på kameran. Huromshelst så är det himla roligt att umgås med Karolina, hon känner mig så väl! Hon var här i början av juni och då gick vi förbi den stora fina studsmattan i Folkparken som jag så gärna ville prova nån dag när det var mindre folk. Men det har det aldrig varit i sommar när jag gått förbi, antingen jättemycket folk, inte uppblåst eller blöt och jättehal. Men nu när hon hörde jag inte provat så drog hon med mig och och sig själv upp på mattan! Jättekul! Jag gillar ju sånt där! Tack för att du är så uppmärksam och alltid gör mig och så många i din omgivning glada! <3
 
 
 
Såhär glad och pigg var jag på väg hem från loppet (efter god räkmacka på fik och munkar på stan med Karolina och Patrik). Stadsloppet var bra för mitt självförtroende! Tjoooo! =)

Tror jag ska passa på att planera in lite lopp medan känslan sitter i. Det lutar åt Jämjöhalvan i november och en marathon-arkitektur-mysa-långhelg med finaste Mia Kromnow i typ april (Rom, Wien, Rotterdam, Barcelona, finns många att välja på)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0