Idag skulle Rolf ha fyll 65 år.

Idag skulle Rolf ha fyllt 65 år. Han skulle varit pensionär och vi skulle cyklat, sprungit och åkt skidor ihop. Och lagat god mat och skrattat.
 
I mitten av september är det 3 år sen han gick bort, bara sex veckor efter hans cancerbesked. Sjutton, vad tiden går fort. Och långsamt. Minnena känns så nära men samtidigt så långt bort. Jag har sagt så många ord, tänkt så många tankar, formulerat/suddat/ändrat så många blogginlägg tidigare, så nu är orden slut. Jag orkar inte riva upp allt igen, för att börja tänka för att kunna formulera nåt klokt. Jag fokuserar istället på att jag är glad för de åren han fanns i vår familj, all glädje han spridit och den sköna inställning till livet som han lämnat kvar hos oss. Och letar fram några favoritbilder jag har sparat i en mapp.
 
 
Saknar dig, Rolf. <3
 
Uppklädda på nyårsafton 2002. Grillning på mammas födelsedag 2003.
 
På mitt första Göteborgsvarv 2004. Semester på Gotland 2005.
 
Österlen våren 2006. Finmiddag på Ronnebygatan vintern 2007.
 
Mysigt på julen 2008. Har det gott på Böda sommarn 2009.
 
Långhelg på Öland 2010. Cykelsemester i Frankrike 2010.
 
 
Längdskidåkning i Duved januari 2011. Cykelvasan augusti 2011.
 
 
Läs tidigare inlägg om Rolf under kategorin:
http://possibly.blogg.se/category/rolf.html
 

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

Svar: <3
Karla

2014-08-27 @ 17:03:32
URL: http://oyogan.wordpress.com
Postat av: Gunilla Fagerström

Så fina bilder och text. Tack.

2014-08-28 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0