Cykla på bana!

Igår provade jag inomhuscykling på Stadium arena (en fridrottshall med 200-metersbana och doserade kurvor). Drog mig för att ta mig dit, för det verkade läskigt. Tog det lugnt första stunden, men kom fort in i det. Det var faktiskt riktigt roligt! Det blev väl sisådär 160 varv och strax över 3 mil. Efter en stund började jag räkna 10 varv i taget för att ha nåt att göra. Det blev även lite chill-pauser med häng i tjockmatta. Men jag kände mig inte alls färdig när tiden var ute! Igen, igen, igen!
 
Cykla inne har många plus, förutom själva cyklandet. Plus för att slippa tvätta cykel efter, få cykla på mina älskade racer och få cykla i kortärmat! Och stort plus för att kuna cykla på olika nivåer och ändå kunna köra ihop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0