Billbäcks plantskola och Café Villa Flora

Åh, vilken härlig långhelg detta har varit (men blev några timmar jobb i fredags). Vi har haft våra familjer på besök och firat att jag fyllt år. Vädret har varit tråkigt, så mest har vi varit inomhus. Myst, pratat, shoppat, fikat, gått på museum osv. Men igår (söndag), då kom solen fram! Kvar var bara mamma och Patrik, inte så bara alls egentligen. Vi åkte på utflykt så emi skulle få bada och vi på chilla lite utomhus, och innan dess till Billbäcks plantskola för jag läst nånstans att där var trevligt. Men oj, vilken pärla det var! Så vackra trädgårdar och mitt i ett himla mysigt fik, Café Villa Flora, med god lyxig fika och (lätt) lunch! Dit vill jag igen. Man borde ju kunna cykla dit och fika, utan att ens byta om till träningskläder? Fint att cykla över Knivberga och borde inte vara mer än 13-15 km dit från mig?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0