Hipp hipp hurra min blogg fyller 5 år idag!

Tänk att det är så längesen jag startade bloggen! Startade efter mycket tjat från Maria G och Karolina som tyckte att jag gjorde så mycket intressant. Tanken när bloggen startade att det skulle vara mycket bilder, korta texter och min vardag. Visa min vardag för vänner och familj. Hund. Träning.
 
Men den har blivit så mycket mer än så. Det är så himla kul tycker jag att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Framförallt läsa mellan raderna. Jag minns ofta vad jag tänkte och kände när jag skrev och valde bilder och så. Och så är den ett kul samtalsämne ibland när man träffar folk man inte träffar så ofta. De kan haka på nåt som de verkar roligt. "såg du gjort detta och detta, hur var det"
 
Det är fint det. Men det bästa av allt är nästan att jag träffade min Patrik snart efter jag jag startade bloggen och på många av inläggen i början finns en nyförälskelse som växer fram. =)
 
Här är en av de första bilderna. Den är från Barcelona när jag och mamma var där en hel vecka och kollade arkitektur, musem, sprang och hälsade på Maria som var på utbytestermin där. Den är fin tycker jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Fagerström

Så oerhört fin bild på dej och i Barcelona

Svar: Tack mamma!
Karla

2014-04-06 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0