God morgon Varberg!

I helgen har jag varit på träningsläger med Team Rykneby Jönköping i Varberg. Riktigt riktigt bra har vi haft det! Jag är så nöjd med helgen, cykeln, mina ben och gänget!
 
Jag tänkte försöka få ut så mycket njutning och upplevelser som möjligt under vår cykling till Paris. Jag smygstartade min taktik redan i helgen. Så här tänker jag:
  • Träna mycket innan så att jag kan lägga energi på att njuta istället för på att överleva
  • Bidra så mycket jag kan till en god stämning i laget
  • Läs i förväg på om orterna vi kommer att sova i
  • Ta en promenad eller löptur på kvällarna
  • Morgonyoga på olika platser varje morgon
  • Dra igång en kort gemensam uppvärmning (och ev. strech) före/efter cykling
Under denna fantastiska helg var ändå pricken över i:et (eller en av alla prickar) ändå söndagens morgonyoga på stranden innan frukost. Det är lyx det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0