Göteborgsvarvet 2014

Bättre sent än aldrig! Fantastiskt väder och fullt upp med cykling och jobb gör att bloggen blir lidande. Men jag måste ju skriva en mening eller två om Göteborgsvarvet.
 
Himla massa folk, som vanligt. Men som vanligt träffade jag också väldigt många vänner och träningskompisar och hängde med familjen. Träffade även på en kollega! Som vanligt också god stämning. Nytt för i år var att Mia sprang! Och hon hade lyckats seeda in sig exakt i min startgrupp och vi sprang ihop nästan hela varvet! Himla kul! Det var inte mitt snabbaste varv men kan nog ha varit det roligaste! Jag klockade in på 1:47:39, och är helt klart nöjd med det. Min tredje snabbaste tid av mina nio Göteborgsvarv, vilket är bra med tankte på vinterns och vårens brist på intervallträning och att det var för varmt för min smak. Det var riktigt riktigt jobbigt några sträckor, men benen blev aldrig sådär tunga och stappliga. De hängde med. Sprang och kände mig fin och proffsig i mina färgglada snabbskor och Team Blekinges löparkläder.
 
Helt klart ett bra lopp med en bra känsla och världens bästa sällskap! =)
 
Fotograf: Oliver Wettergren (IK Nocout.se)
 
 
Fotograf: Patrik (med min mobil..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0