Hur går det med klungan då?

Det är minsann inte alls så lätt att samordna så många och få cyklingen att flyta på utan att det blir ryckigt. Och framförallt ska det vara och kännas säkert och roligt. Men det går definitivt framåt! Denna helgen har det gått mycket framåt! Med mycket snack, tjat och övning så är vi nu så pass samkörda att det funkar helt okej att köra i storklunga (ca 30 pers)! Gött att vi redan är där. Har ju ett läger till framför oss innan Paris-cyklingen, så det känns bra.
 
Och mina ben känns bra. De skötte sig i helgen. Pigga och starka, och helgens 29 mil kändes bra. Fredag 5 mil, lördag 14 mil och söndag 10 mil. Så bra att jag till och med sprang en kort runda på lördagskvällen! Nya sittställningarna efter veckans bikefit funkade också bra. Det är så himla härligt när saker bara funkar! (Men jag behöver inte berätta hur trött jag var igår och är idag, antar tröttheten kom nu dagarna efter.)
 
Micke tog några jättefina bilder i helgen! Gillar känslan i bilderna. Speciellt rolig är den med de två "hjälpryttarna" som står och väntar medan hjulbyte pågår, för att sen hjälpas åt att dra ifatt klungan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elna

Så härligt Karla! Kul att läsa att benen är pigga och att ni är samkörda, blir spännande att följa er resa. Kram!

Svar: Vi är på god väg att bli samkörda i alla fall! och ja, det är himla spännande! =)
Karla

2014-05-06 @ 22:48:08
URL: http://www.formcykel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0