Vardagslyx

I mitt liv är det alltid fullt upp. Utom söndag- och måndagkvällar. Då är liksom energin slut och jag är sugen på att bara chilla. Jag brukar vara härligt trött i kroppen från träning/äventyr i kombination. Och sen lite disträ i huvudet för jag klurar på kommande arbetsvecka. Då är det bästa som finns att få äta god mat med fina vänner, sådär spontant och okrångligt. En söndagskväll kände jag för att bjuda Madde och Jonas på mat. Och förra veckan kom Jonas förbi och hade handlat och lagade mat hos mig! Igår var det Maddes tur att fixa mat och det blev en jättegod kycklinggryta. Sen dricker vi te och snackar. Smarta, omtänksamma, roliga (men ibland också allvarsamma) vänner. Vi hann nog prata om allt mellan himmel och jord igår och jag känner att det är massa tankar, funderingar och drömmar som fladdrar runt i huvudet. 
 
Hursomhelst så tycker jag vi har en bra tradition på gång. Och bra var också lunchens matlåda! Gillar det där med vardagslyx. =)
 
Tog inga bilder igår, men bjuder på en bild på Madde och mig från en cykeltur från några veckor sen:
 
 

Kommentarer
Postat av: Madelen

Bästa Karla <3 Så otroligt glad över att vi hittat varandra. Tänk vad cykligen gör nytta i vardagen. Du är grymt sällskap min vän! Kram

2014-05-14 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0