Sol, cykel, sol, cykel!

Det är gott att cykla. Det är härligt att få byta jobb-tankar mot vad-vackert-allt-är-tankar. Igår kväll blev det en kort men ändå givande cykeltur. Det var soligt, vackert och varmt. Premiär för korta handskar, bara ett lager långa armar, ingen väst osv.
 
Missade samlingen med gänget, men hittade en för mig ny väg som var jättefin. Mötte gänget borta i backen mot Lillsjön och körde några varv i  backen där (900 meter uppför!). Mitt första backpass på cykel!
 
Träningsvärksben sen söndagens alldeles för långa långpass i löpskorna, men kändes ändå bra att cykla. Till och med i backe, även om de såklart gnällde över mjölksyra. Men det hade jag säkert fått ändå. Kände mig stark och snygg i mina nya cykelkläder. Tröjan har jag haft några veckor, men byxorna hämtade jag förra veckan. I slutet av maj kommer cykelväst och löparlinne. Najs!
 
Så här ser jag ut på vägarna i år! Vinka om ni ser mig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0