Bröllop - vigseln

På grund av ovädret kom jag till kyrkan i mina gummistövlar. Det hade omöjligt gått att ta sig från stugan till bilen utan att bli helt dygnsur om fötterna annars. Jag trodde vi var så tidiga att ingen såg, men det var det visst! ;)
 
 
Så var det äntligen dags. Jag trodde jag skulle vara mer nervös, men jag var bara alldeles fantastisk glad!
 
Äntligen. Äntligen. Så häftigt! Ute hade det sluta åska och spöregna, men det regnade fortfarande. Från rummet jag och Hanna väntade i hörde vi massa släkt och vänner hälsa och skratta. Vi fixade oss lite med fnissade mest, och tiden kändes som det gick så långsamt fram till det var dags att få se alla och få gå fram. Sen gick Hanna och pappa kom. Det blev tyst. Klockorna ringde. ooooo! Så spännande! Det var så roligt att få gå in med min fina fina pappa, se alla älskade nära och kära på vägen, och gå fram till min älskade Patrik!
 
Det var fint med all musik. Förutom Den blomster tid och I denna ljuva sommar så var det tre framträdanden.
Pappa sjöng Let it be me, en låt jag vuxit upp med att har har sjungit och spelat."Now and for ever, let it be me". Efter vigseln spelade min bonusbror Marcel Butterfly Waltz, det var verkligen helt otroligt vackert på flygeln! Innan vi gick ut spelade och sjöng min bonusbror Richard Satellite.
 
Det var uppehåll en stund under vigseln, men det började regna igen till vi skulle gå ut men det gick bra att kasta rosenblad inne också! ååååå... vilken känsla! vilken lycka!
 
 
 
 Fotograf: Wiwi Aronsson
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Fina bilder :) Rätt mysigt i regnet :P

2015-08-09 @ 21:06:56
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: Maria

Alltså, wow! Vilket par ni är!! :D

2015-08-10 @ 19:11:45
URL: http://https://oyogan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0