Vintrig härlig helg!

Puh, vilken helg! Den har vairt superbra! Mycket vänner och mycket utomhus. Men idag är jag trött och definitivt behov av en vilodag från träningen.
 
Vi började helgen med att bli bjudna på middag hos Micke i Linköping. Lördag förmiddag så åkte jag längdskidor med Madde. Vi körde teknik och njöt trots dåliga spår här på Himpan. Efter lunch blev det långfärdsskridskor med Erik, Linda och Patrik. Erik och Lina är rutinerade och gjorde upp eld och bjöd på korvgrillning. Lyx. Sen var vi helt slut och kom inte upp från soffan resten av kvällen.
 
Söndag morgonjoggade jag med 5km-gänget i UT Kolmården innan jag och darlingen fixade brunch. Sen på eftermiddagen drog Madde och jag till Linköpiong för att uppleva ett mastodontpass bestående av 3-timmars back-spinningpass på Campushallen. Jeeeses, vilket pass! Grymt bra och grymt jobbigt. Mia och Urban ledde en halva var, och Madde satt på cykeln bredvid. Himla tur de tre var där, annars hade jag tackat för mig efter 20 min. ;)
 
Avslutade helgen igårkväll med att det blev spontan matlagning ihop med Hampus och Patrik, riktigt trevligt! Kul att hänga med grabbarna i köket! Sen kom Madde och det blev en sen men mysig söndagsmiddag.
 
Jag gillar helt klart helger fyllda med vänner och utomhusaktiviteter! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0