Rebeccas bal!

I söndags var det dags för Rebeccas bal och på fredag tar hon studenten! Vad tiden går fort! När jag och Patrik träffades var hon ju bara en liten trettonåring. Det är så roligt att ha fått Rebecca som bonuslillasyster och som god vän. <3
 
Hennes balklänning är från Linköping, vad roligt vi hade hon hittade den! Hon provade balklänningar och jag provade brudklänningar. Och Mia satt i soffan och tyckte, skrattade och grät om vartannat. Himla roligt hade vi. Jag övertalade Rebecca att prova en grön som jag tyckte var jättefin på galgen, men på såg den ut som en groddräkt! Vad vi skrattade! Och jag fick på mig en fantastiskt fin klänning, men som absolut inte gick att röra sig i. Butiksinnehavaren tyckte dock att man inte behövde kunna röra sig; "man får ju prioritera". Vad kul vi hade åt det efteråt (jag är hemskt dålig på att vara stilla, så att det är inte är så jag skulle priorietera vet nog alla som känner mig)!
 
Det är för övrigt väldigt kul att prova, shoppa och prata kläder med Rebecca. Vi har exakt samma storlek, så det är lätt att låna av varandra eller köpa åt varandra om man skulle hitta nåt kul. Hon har bra smak och bra koll på vad man hittar olika kläder, så mest är det väl jag som snyltar på hennes kunskap än tvärtom. =)
 
Tyvärr missade jag balen i söndags, men hon verkade himla nöjd med kvällen. Det är det viktigaste, tycker jag. Jag fick några bilder igår, måste få dela med mig av denna vackra brud:
 
Rebecca med sin pojkvän Johan.
 
Rebecca med sin vän och baldejt Oskar.
 
Foto: Stefan Nilsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0