Upptäcksfärd med cykeln

Igårkväll cyklade jag själv. Benen ville inte trampa fort, så jag tog upptäcksfärd istället. Otroligt vacker kväll!
 
Jag hittade en brant slingrig väg upp backom Getå hotell, och den bara fortsatte slingra sig högre och högre. Tänk att det bor folk här uppe! Hittade flera såna små avstickare från Strandvägen som gick upp upp upp! Vilka pärlor det måste finnas här och där längs Bråviksbranten!
 

Igår var det nån som nämnde Böksjötorp och jag tänkte det var ett konstigt namn. Så när jag såg det på en skylt var jag ju tvungen att cykla ditåt! Vackert! Blev sugen på att tälta när jag cyklade här!
 
Det blev visst en sen tur. Men så härligt att det är ljust länge. Första bilden är från Strandvägen, nära där Julia bor. Tänkte att det är ingen dålig väg hon har till/från jobbet. Andra bilden är från Kardonbron. Dit kommer man om man cyklar genom ett ganska otilltalande instrustriområde, men från broarna kan man ofta se fina solnedgångar så det är ofta värt det om det är senare på kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0