Arbetsdag i Kuggeboda

Så här i början av hösten brukar vi ha en arbetsdag i Kuggeboda.
 
Jag, Patrik, mamma, Lars och Adi var där. Förra året var det samma gäng, samma helg och lika fantastiskt väder! Jag tror alla i gänget liksom ville ha en anledning att vara kvar i det härliga vädret och började på alla möjliga projekt. Vi fick en massa gjort; gräsklippning, trimning längs stigen till vattnet, nersågning av lite störande vegetation, sekatörklippning kring huset, målande av en vägg, osv. Och sen stänga av vatten och bära in utemöbler också, som var huvuduppgiften denna dag! Emi låg och gnagde på ben och var mest nöjd.
 
Sen åt vi lunch och chillade på verandan på baksidan, där var varmt och soligt och vindstilla. Hur skönt som helst.
 
Bilderna är dock tagna innan eller under arbetet. När vi åkte såg det såklart ännu bättre ut. =)
 
 
 
 
 
 
 
Mamma tyckte jag saknade fikabilderna i inlägget, de jag tog med mobilen. Försökte ta en sån där idyllisk fikabild, men det gick väl sådär! ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gunilla

Så oerhört idylliskt det ser ut och är.
Saknar den galna bilden på grabbarna i hoods !

Svar: Fixat! Nu lagt in dem med! =)
Karla

2015-10-09 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0