Bröllop - familjebilder

Min fina vän Wiwi, som var fotograf, var med även på middagen. Och innan hon åkte hem till Borås igen hann hon ta ett gäng bilder med vår familj!
 
Med våra fantastiska barndomsvänner; min vän och brudtärna Hanna och Patriks vän och bestman Andreas ("Håkis").
 
Min familj. Pappa, lillebror och mamma. Första familjebilden sen 1996 konstaterade min lilebror glatt precis innan denna bilden togs!
 
Min pappa och hans fru Inga Lill, samt min mamma och hennes fästman Lars.
 
Min extra familj. Patriks pappa Anders, syster Rebecca och mamma Camilla. Att Anders och Camilla över huvudtaget är med på foto är ytterst ovanligt, så denna bild är verkligen unik!
 
Min farbror Bud och hans fru Marcia. De som bor i Las Vegas, och Marcia som gjorde min frisyr. Dessa träffar vi relativt ofta (med tanke på hur långt borta de bor).
 
Min kusin Allison och hennes man Ryan. De bor i Las Vegas, men gifte sig vid Pangutich Lake i Utah förra året när vi var där. Dessa har vi så himla roligt med när vi ses!
 
Min morbror Stefan och hans fru Jeanette och mina kusiner Michael och Johan. De bor i Ronneby, Göteborg och Helsingborg.
 
Patriks morbror Jörgen, hans fru Sanne och Patriks kusiner Josse och Madde. De bor i Kristianstad, Växjö och Lund. Dessa träffar vi ofta, och de känns som familj för mig!
 
Några av mina bonussyskon; Marcel (Linköping), Richard (Köpenhamn), Simon och hans fru Katrin (Lund). De som saknas på denna bild är, förutom Simon och Katrins son, är Malin med familj (Karlskrona, de var dock på bröllopet), Isabelle med familj (Las Angeles) och Ellinor med familj (Boston). Marcel och Richard bodde också hemma när våra föräldrar flyttade ihop, så de känns som syskon som står mig nära.
 
Älskade bror! Han är verkligen världens bästa bror! <3
 
Mina fina fina föräldrar!
 
 
Mina glada lyckliga föräldrar med sina respektive. Så glad jag är att få ha Inga Lill och Lars i mitt liv, och att se mina föräldrar så lyckliga!
 
 
Fotograf: Wiwi Aronsson
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fantastiska bilder! Kul att ni tog så många släktfoton!!

2015-09-07 @ 07:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0