Tittar tillbaka på roddtur med bror.

Hej bloggen. Hej livet. Hej då för mycket jobb? Jobbet tog en rivstart efter semestern och jag har jobbat på i full full fart tills i fredags när jag lämnade in ett stort projekt. Sen lämnade jag det sista på ett annat projekt igår. Så nu kan jag andas igen.
 
Idag är jag trött. Men kom på att jag faktiskt har en blogg. Till och med halvskrivna inlägg, eller bilder med oskrivna inlägg. Som dessa.
 
Dessa var från en mysig måndagkväll i Kuggeboda, med mamma, Lars, Adi, Kajsa, Hanna på besök. Det var grått, frisk luft, kvällen efter tre dagar med fest. Vi åt chili con carne, eldade i brasan och tittade på de mörka molnen som drog in. Fast efter middagen smet jag och lillebror ut och tog en sväng i båten. Lilla lillebror som brukade skutta runt i den där båten är numera rätt lång och stor i förhållande till båten (jag med), och det blev god underhållning när vi skulle byta plats med varandra. Han hade även med sin go pro kamera och fotade/filmade från kreativa vinklar. Härlig tur med massa skratt!
 
 
 
Glad Karla. Trångt.
 
Lillebror in action. Sol som till sist lyckades kämpa sig fram.

Kommentarer
Postat av: gunilla

Näst sista bilden är ju magisk- så vacker.
Jag kommer ihåg när vi skulle ro ut till Mjölnarholmen och någon rodde en piruett innan han kom på hur man gör...

2015-09-01 @ 18:17:11
Postat av: Hanna

Var kul att spana på er från fönstren. Ni höll ju ändå en hyffsad hastighet!

Svar: Jasså, visste inte ni spanade, då hade jag tagit i lite till! ;)
Karla

2015-09-03 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0