Påskhelgen m.m.

Äntligen har jag tagit mig tid att kolla på bilderna från i påskas! (tre veckor sen redan!?)
 
Veckan innan påsk bodde vi hos min mamma, och min lillebror kom upp och hängde där också. Morgonmys påbilderna nedan, med såväl Albin som morbror och mormor i sovkläder! =)
 
Skärtorsdag till påskafton var vi i Åhus. Träffade Håkis, Martina och Felix. Fredrik och hand föräldrar. Patriks släkt. Sen avslutade med solig verandra premiär innan återfärd till Karlskrona.
 
Veckan efter påsk bodde vi hos min pappa och Ingalill. Pappa och jag var lediga, så vi var ute på många trevliga promenader och utflykter!
 
Morbror Adrian, mormor Gunilla.
 
Gammelmormor (Patriks mormor) Signe och familjen Hentzel (Sanne, Jörgen, Madde, Josse)
 
Morfar Robert.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0