Nyår på Öland!

På vägen hem från vår Karlskrona-Åhus-Karlskrona-turné stannade vi på Öland hos Maria och Olle på en fantastisk nyårsfest. Först när Maria sa att vi var välkomna förbi lät det som en liten mysig enkel middag, där även skotträdd vovve och höggravid vän var välkommen. Men vad de ordnat! Vi var 12 pers + en tvååring och alla hade fått olika uppgifter som de skötte galant. Vi kom lindrigt undan med lekar och snacks.
 
Vilken god mat det blev och vad trevligt vi hade! Det var sånger och skratt och ett gäng som gärna gav sig på våra lekar. Tiden bara sprang iväg och helt plötsligt var det midnatt och dags för att gå ut och titta på raketer. Jag la mig i soffan istället och tog en paus för att göra Emi sällskap inne. Annars höll vi ihop bra, båda (trötta?) gravida. Men det hjälpte såklart att vi varit lediga och vilat upp oss lite innan dess. =)
 
Lyxigt sen med deras fina hus med gott om plats för övernattande gäster. Och så vackert att få komma ner till havet och promenera vid lunch innan vi åkte hemåt. Alltid kul att träffa Maria och Olle (och deras andra vänner)! Vi får se när nästa gång blir och hur många vi är då!
 
Findukning.
 
Förberedelser. God stämning från start!
 

Kvällens gäng och årets första bild!? (med Jennys selfiestick). Olle, Johan, Johan, Patrik, Anton, Jenny, Matilda, Anna, jag och Alex! Sebbe och Hilma åkte hem tidigare.
 
Lunchpromenad vid havet, årets första dag.
 
Jag och Maria på nyårsdagen, jag i vecka 36+1 och Maria i vecka 26+1. Inte konstigt att det kändes som nåt var i vägen när vi skulle kramas! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0