Blandade bilder från kvällspromenaden

Idag är jag glad! Av flera olilka anledningar så känns det betydligt bättre idag!

Började morgonen med en tidig promenad och hittade Tinnebäcken, som jag på nåt sätt missat innan.

Sandra, nya hundvakten, kände för en extralång runda med Emi på lunchen idag. 1½ timme med promenad vid Stångån och lek med pinnar i hundrastgården.

På jobbet var det riktigt härlig stämning vid både lunch och fika. Ofta så äter och fikar folk lite mer "i farten" men idag var jag där (och inte hemma med Emi) och folk var på gott helg-humör.

Har pratat med Hanna en jättelång stund. Det var verkligen 100 år sen. och ännu bättre, de kommer HELA familjen nästa helg! Kan inte alls komma på när jag träffade dem sist..

Nu har jag också satt dit nummerplåten på bilen, alldeles själv! :D

Och i morgon ska jag till Karlskrona för långhelg!! Wee!!! =)

(och jobbet är bra, trivs bra, mer om det annan dag)

Det var varit en jättefin kväll och Emi och jag har gått en sen tvåtimmarspromenad över ån, längs cykelvägen till jobbet, genom Trädgårdsföreningen, över universitetssjukhusets område, och sen längs nyupptäckta Tinnebäcken. Kameran var med så nu får ni lite bilder från kvällspromenaden. Visst känns det inte som om jag bor med resecentrum, innerstaden och mitt jobb inom 10 min promenad från min lägenhet? Härligt med all grönska mitt i stan.


Trackback
RSS 2.0