Jämjöhalvan 2013

Lördagens väder var regn regn regn.. men trots det bjöd Jämjöhalvan på var det rekordstort deltagande, god stämning och många riktigt fina tider!
 
Jag var fotograf i år. Samtidigt som jag fotade så mindes jag förra årets lopp, när jag och Mia sprang halvmaran fort och satte fina pers! (de inläggen finns här och här)
 
Det var svårt att få bra bilder med paraply i ena handen och kamera i andra handen. Blött och grått och lerigt och sådär. Men några bilder nedan tycker jag visar på den härliga känslan som ändå var i lördags!
 
Bilderna visar en glad Pelle (duktig löpare som nu funktionärade), Marie med Alice (Marie sprang in på 44 min på milen, 4 mån efter hon fick Alice!), pepp inför loppet  med Håkan, Micke, Elina, Pauline, Jannike och Anna. Sen starterna; 21 km, sen 10 km + 5 km. Senare på dagen var det ett barnlopp, med en fin vit kanin som höll i uppvärmningen och sprang som förlöpare. Lyckades även fånga en fin bild på Håkans mil när han pressade ur den absolut sista energin och kom in på nytt pers under 1.30! Jannike sprang med snygga steg in på en superbra tid också, 1.33! Längst ner en nöjd Anna Ekström och en nöjd Theo. =)
 
http://jamjohalvan.wordpress.com/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0