30-årig Patrik och 30 veckors gravid fru

Idag fyller min älskade man 30 år! Och oj så kär jag är i denna man, så lycklig att få dela mitt liv och min vardag med honom!
 
 
Stort grattis på din dag älskling!
 
Personalfoto från Telenor Connexion från härom veckan. Fin bild tycker jag!
 
 
Och nu går graviditeten passade nog in i vecka 30, det känns så häftigt! Jag mår fintfint! Jag blir lätt andfådd såklart, är smidig som ett kylskåp och behöver sova mycket. Men annars mår jag hur bra som helst och njuter varje dag av min vackra mage, av att kunna promenera/dansa/yoga och av att jag inte har några krämpor alls.  Det är full fart på bebisen i magen och det är så mysigt att tillsammans på kvällarna ligga och känna på magen och försöka gissa vad den håller på med där inne.
 
"Bebisen väger ca 1500 g och är ca 40 cm lång. Hjärnan växer ihop mer och mer för att få plats i kraniet. Bebisen övar på att "andas" fostervatten. Det börjar bli trångt, men din bebis kan faktiskt slå en kullerbytta inne i livmodern."
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0