Det ryker om strömmen!

Tänk, jag har jobbat färdigt på väldigt länge! I tisdags jobbade jag sista dagen, nu är jag hag föräldraledig. Kändes väldigt tomt och märkligt att lämna jobbet faktiskt. Men lagom att gå två veckor innan beräknad förlossning. Det har varit skönt att nu några dagar fått sova ut, promenera i dagsljus, pyssla hemma och sova middag.
 
Det är riktigt kallt denna vecka! Temperaturer kring - 15 grader, soligt och nästan vindstilla. Kallt kallt kallt, men vackert! Det är bara att pälsa på sig, ta på broddarna (!) och ut och gå! Det funkar bra att gå i nån timme eller en och en halv, men sen blir ryggen och fötterna trötta. Vovven gillar kylan, hon rullar på den hårda snön och tramsar runt med pinnar och verkar allmänt nöjd med livet. Inte så dumt med en ledig matte. =)
 
Igår fastnade jag nere vid Campus och Visualiseringscenter. Det var mäktigt med strömmen som forsade fram och rök i kylan! Stannade även till vid nybyggda Katscha (sista bilden) mitt emot Arbetets museum, som nu är inflyttat. Undrar hur det känns att bo där?
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0