Mars 2009-2015

Gamla inlägg är kul! Speciellt att se vad som hände samma tid på året tidigare år:
 
I början av mars 2009, då fanns inte bloggen. Den startades i slutet av mars tack vare Maria och Karolina tjatat att jag borde dela med mig för jag gör så mycket kul. I slutet av mars 2009 var jag och mamma och hälsade på Maria som då bodde i Barcelona. Första varma helgen där tydligen, och vi njöt.
 
 
I början av mars 2010 var det soligt och vintrigt och väldans massa plugg. Sen åkte vi till Paris med klassen i kursen Arkitektur, och det var riktigt trevligt.
I början av mars 2011 åkte jag vasaloppet och skrev ett lååångt inlägg om det. Sen var det mycket plugg och så vidare. Men vi hade också en fantastisk helg i Linköping, där vi allihopa (jag, Patrik, Ida och Emi) klämde in oss i Marias och Olles lägenhet.
 
 
I början av mars 2012 var vi på Kuba med Patriks familj och firade hans mamma som fyllde 50. Det var verkligen en härlig resa! Finns flera blogginlägg som man hittar om man klickar på mars 2012 (eller här). Senare i mars  försökte också lära känna min första racer (som jag köpt hösten innan).
 
I början av mars 2013 var vi och spanade in sommarstugan. Där låg snö och kåändes vintrigt, men det var soligt och vackert. Veckan efter hade vi en himla kul helg i Malmö, med dans och trams, vänner, massa sushi och stormigt häng på Ribban.
 
I början av mars 2014 var vi fortfarande rätt nya i stan. Vi tog årets första dopp och bastade i skogen. Vi visade och upptäckte stan tillsammans med vänner på besök.

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vilket härligt inlägg!! :D Mycket det har hänt sen vi var där i Barcelona. Otroligt att det nu är 6 år sedan, kan inte förstå det...

2015-03-19 @ 15:40:30
URL: http://oyogan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0